From d8afc9f5c2aa97a96ca326c0178a7fc9577afaaf Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Przemyslaw Date: Mon, 1 Apr 2024 09:02:22 +0200 Subject: Init --- changelog.txt | 84 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 1 file changed, 84 insertions(+) create mode 100644 changelog.txt (limited to 'changelog.txt') diff --git a/changelog.txt b/changelog.txt new file mode 100644 index 0000000..f135329 --- /dev/null +++ b/changelog.txt @@ -0,0 +1,84 @@ +0.4.0-beta - drobne poprawki + +0.3.10-13 - poprwaiłem zamykanie okna dialogowego z listy dekoracyjnej (Windows) + +0.3.10-12 - usprawnienia okna dialogowego preferencji dźwięku, nie dubluje się i jest zawsze na wieżku + +0.3.10-11 - wystąpił problem z oknem bez dekoracji w windows, warunek dla linuksa powinien rozwiązać problem. prawidłowo odczytuje zapisane stany preferencji dzwięku + +0.3.10-10 - okno dialogowe z preferncjami dzwięku otwiera się teraz na aplikacji, jest bez dekoracji + +0.3.10-9 - dalsza gra nie możlwa była poniewarz aplikacja po powrocie z okna dialogowego gubiła zdarzenie klawiatury- naprawione, jednak ciągle zdarzają się wyjątki związane z dzwiękiem + +0.3.10-8 - napisałem klase zapamiętującą wybór dotyczący wyłączania i włączania dzwięku. tyle tylko że owa klasa po wyborze uniemożliwia dalszą grę. + +0.3.10-7 - dodałem dialog z możliwością wylączenia dzwięku, trzeba jeszcze napisać klase która by zapamiętywała wybór + +0.3.10-6 - dodałem plik 'desktop' oraz makefie do instalacji pod linuxem + +0.3.10-5 - poprawiłem ekran powitalny + +0.3.10-4 - nadal potrafi zrzucić wyjątek dla 'mark', poprawki drobnych błędów i dopisania + +0.3.10-3 - wygląda na to że dzwięki dzialają, pomogła implementacja dzwięku dla nie odgadniętej litery + +0.3.10-2 - co prawda wciąż nie odtwarza z początku dzwiękow ale i nie zrzuca wyjątku n/t. mark i reset + +0.3.10-1 - dzwięk z początku nie odtwarza, obsługa dzwięku przeniesiona do każdorazowego wywoływanego wątku + +0.3.10 - usiłoję dodać obsługe dziwięku, dzwięk jest odtwarzany jednak nie zawsze + +0.3.9-13 - poprawki lietrówek w widżetach, bląd: potrafi "odgadnąć" litere za gracza przy przejściu na kolejny ring + +0.3.9-12 - w końcu prawidłowo zlicza punkty, to by było na tyle, teraz już tylko testy + +0.3.9-11 - wyszło na to że nie lubi się w wogóle z polskimi znakami, byłem tak zdeterminowany że usunołem ze słownika wszystkie wyrazy z ogonkami + +0.3.9-10 - usuwa rownież nieodnalezione, mniej miga a za to wyraźna zwłoka po wciśnięciu klawisza, nie wiem co ale nie lubi sie z klawiszem 'ń' nie reaguje na naiego. W przypadku jego wystąpienia należ zastosować cheat. błędnie nalicza punkty + +0.3.9-9 - po odsłonięciu pierścienia ściąga jest już prawidłowo dopisywana ale nie usuwa ze ściągi znaków nie odnalezionych w pierścieniu + +0.3.9-8 - wyświetla śćiąge ale po rozwiązaniu pierścienia dodaje następną sciągę do starej + +0.3.9-7 - cheat prawidłowo obsługiwany, wyświetla komunikat z pytaniem o dalszą grę po odsłonięciu kopca + +0.3.9-6 - zmiana rozmiaru okna, na wyższe i węższe + +0.3.9-5 - drobne zmiany mające na celu oszukanie powtarzalności klawiatury, może pod Windows będzie inaczej działać + +0.3.9-4 - dodałem tekst powitalny w textArea + +0.3.9-3 - napisałem obsługę okna dialogowego z pytaniem o kontyuacje gry, jednak przy kontynuacji po cheat kontynuje cheat ! + +0.3.9-2 - kopiec miga gdy odnajdzie litere w pierścieniu. specialnie dla Windows 10 przesunołem okno aplikacji na górę + +0.3.9-1 - przesuwa strzałki na wyższy ring jak trzeba, cheat zakodowany, bufor klawiatury: pełen, nie opróżnia czyniąc problemy + +0.3.9 - reaguje prawidłowo na polskie litery, jednak nie przesunie wcześniej strzałek po odgadnięciu pierścienia + +0.3.8-10 - teraz poprawnie wyswietla kopiec od 4 liter, choć on ciągle miga + +0.3.8-9 - drobne poprawki błędów + +0.3.8-8 - koryguje litery (oprócz polskich ogonków) na podstawie odczytu z klawiatury, kopiec miga + +0.3.8-7 - drobne korekcje + +0.3.8-6 - wszytko działa zarówno eventy klawiatruy jak i timer + +0.3.8-5 - obciołem górę do 4 znaków czyli kopiec ma teraz 10 pierścieni + +0.3.8-4 - poprawki drobnych błędów, ale key event dalej nie działa, umieszczono w package 'src' + +0.3.8-3 - wyodrębniłem Klasę keyListener do osobego pliku + +0.3.8-2 - blędów już brak, jak i brak zdarzeń klawiatury + +0.3.8-1 - wyświetla co prawda kopiec ale jest jakiś bląd przy tworzeniu gui który rozkłada eventy + +0.3.8 - wyświetla tekst w JTextArea + +0.3.6-1 - wyświetla tekst ale tylko w niewielkim obszrze okna + +0.3.6 - Ładuje słownik, ale wyświetla tylko 3 znakowy tekst + -- cgit v1.2.3